Praktijkinformatie
Tarieven:
Individuele begeleiding:
Een vrijblijvend kennismakingsgesprek duurt 30 minuten en is gratis.
- Intake en consult: € 75 per sessie van ongeveer een uur
- Partnergesprek: € 95 per sessie van ongeveer een uur.
- Telefonisch consult: € 35 per sessie van ongeveer een half uur.
EMDR traject:
Een vrijblijvend kennismakingsgesprek duurt 30 minuten en is gratis.
Intake en evaluatie EMDR: € 75 per sessie van ongeveer een uur.
- EMDR sessie: € 85
De duur van een sessie is moeilijk aan te geven en kan per keer verschillen. Ik ga uit van een uur, maar het kan altijd iets langer of korter zijn. Het tarief blijft dan gelijk.
Voorlichting, workshop:
Tarieven zijn afhankelijk van de specifieke vraag. Neem contact met mij op voor meer informatie.
Betaling:
Na afloop van een consult ontvang je per mail een digitale factuur die je kunt voldoen. De factuur dient binnen de betalingstermijn van 14 dagen voldaan te zijn. Wanneer je een afspraak maakt dan ga je daarmee akkoord met de betalingsvoorwaarden.
Vergoeding:
Vooralsnog is vergoeding door de zorgverzekering voor de begeleiding en behandeling die ik bied in mijn praktijk niet mogelijk. Ik ben druk bezig de mogelijkheden te onderzoeken dit wel mogelijk te maken. Wanneer hier duidelijkheid over is zal ik je hier uiteraard over informeren.
Werkgever:
Sommige werkgevers willen bijdragen in de kosten omdat begeleiding bij rouw of traumaverwerking ziekteverzuim kan verkorten. Vraag bij je werkgever of bedrijfsarts na wat de mogelijkheden hiervoor zijn.
Afspraak afzeggen:
Afzeggen kun je tot 24 uur van te voren per mail, telefonisch of per app. Als de annulering binnen 24 uur valt dan wordt de afgesproken sessie in rekening gebracht. Dit geldt uiteraard ook wanneer je niet verschijnt op de afspraak.
Corona- maatregelen:
Wanneer je klachten hebt die kunnen wijzen op corona, je in afwachting bent van de uitslag van een corona-test of wanneer een van je huisgenoten positief getest is of in afwachting van de uitslag, dan kun je niet naar de praktijk komen. Ik wil je vragen mij hier zo snel mogelijk telefonisch of per mail van op de hoogte te brengen. De afspraak kan dan in principe telefonisch of middels beeldbellen plaatsvinden.
Klachtenregeling:
Ben je niet tevreden of heb je een klacht, dan verneem ik dat graag van je zodat wij daarover in gesprek kunnen gaan. Komen wij daar samen niet uit dan kun je je wenden tot Klachtenportaal Zorg. Op de website https://klachtenportaalzorg.nl/ kun je informatie hierover terugvinden.